-
Jak dobrać strategię promowania i metody dostawy na Allegro? [PORADNIK]
Filip Zawłocki
Problem słabej sprzedaży może leżeć nie w produkcie, a w tym jak go promujesz i jak go dostarczasz. Mój pomysł? Sprytne wykorzystanie informacji z zakładki “Warunki i promowanie” w Allegro Analytics. Jak to zrobić wyjaśniam w tym artykule.
-
Temu wyprzedziło Allegro. Przełom czy wypadek przy pracy?
Filip Zawłocki
Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Mediapanel (za marzec 2025), Temu po raz pierwszy zdołało wyprzedzić Allegro pod względem liczby użytkowników w Polsce. Platforma z Chin systematycznie goniła największego lokalnego gracza, który wcześniej nie odczuwał poważnej konkurencji.
-
“Technologia po naszej stronie”. Jak szybko wejść z Allegro na rynki CEE? [WYWIAD Z ALLEGRO]
Filip Zawłocki
Wywiad z Marcinem Samborskim, business product managerem z Allegro, który w zespole Merchant Success Team odpowiada za usprawnienia mające na celu uproszczenie procesu udostępniania ofert na rynkach zagranicznych oraz zapewnienie sprawnej i konkurencyjnej obsługi dostaw.
-
Nowe dane z Amazona! Czego szukają kupujący i które kategorie były największym zaskoczeniem w 2024?
Filip Zawłocki
Z najnowszego raportu Amazon Consumer Trend Search dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy na temat najpopularniejszych fraz wyszukań według kategorii, są też zaskoczenia. Jakie wnioski płyną z raportu dla sprzedawców działających na Amazonie i tych, którzy dopiero o tym myślą?
-
Reklama graficzna Allegro – Poradnik
Filip Zawłocki
Masz wrażenie, że Twoja reklama graficzna na Allegro to duch? Niby jest, ale nikt jej nie widzi, nie klika i nie kupuje? W tym artykule pokazuję, jak zmienić reklamy banerowe i szablonowe w narzędzie, które wpływa na decyzje zakupowe klientów jeszcze zanim klikną w baner.
-
Lepsza struktura kampanii Allegro Ads – Poradnik w 5 krokach
Filip Zawłocki
Prawidłowa struktura kampanii Allegro Ads to coś więcej niż tylko przesuwanie suwaka z budżetem. To strategia, analiza i codzienna optymalizacja, bez których możesz niepotrzebnie przepalać budżet.
-
8 zasad trafności produktowej na Allegro – jak poprawić widoczność ofert i zwiększyć sprzedaż?
Filip Zawłocki
Trafność Allegro to fundament skutecznej sprzedaży – od niej zależy, czy Twoje produkty będą widoczne i klikane przez klientów. Dlatego w tym artykule podsuwam Ci 8 sprawdzonych trików na to, aby uzyskać Top Ofertę na Allegro.
-
Minimalna stawka CPC i CPM na Allegro od 15 października
MW17
Ostatnie zmiany w Allegro ADS wprowadziły wzrost minimalnych stawek za kliknięcie oferty sponsorowanej oraz wyświetlenie reklamy graficznej, co wywołało zaniepokojenie wśród wielu sprzedawców. Poznaj kluczowe zmiany w stawkach Allegro ADS.
-
Rozwój rynku e-commerce w Polsce – Raport Gemius
MW17
Jakich cennych informacji dostarcza najnowszy raport Gemius o polskim e-commerce? Przygotowałem dla Was szczegółową analizę najważniejszych trendów, wzbogaconą o praktyczne wskazówki, które mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tego dynamicznego rynku.
-
Czy Status Super Sprzedawcy wpływa na wyniki Sprzedaży?
MW17
Super Sprzedawca to specjalny program dla przedsiębiorców, którzy wyróżniają się wysoką jakością obsługi i profesjonalizmem. Czy takie wyróżnienie rzeczywiście wpływa na wyniki sprzedaży? Sprawdźmy, jakie korzyści niesie za sobą ten tytuł i jak może on pomóc w rozwijaniu firmy na naszym marketplace.
