Zwiększenie sprzedaży to proces, a nasz zaczyna się od doradztwa

Dowiedz się co zrobić i jak zacząć.

Proces obsługi zaczynamy od doradztwa, na które składa się dokładne poznanie Twojej obecnej sytuacji, wnikliwa analiza branży i konta oraz planowanie strategiczne. Te elementy pozwalają nam na określenie Twoich potrzeb i przygotowanie strategii działań, które podniosą sprzedaż w Twoim sklepie na Allegro. Od Ciebie zależy czy tak przygotowaną strategię wdrożysz samodzielnie, skorzystasz z naszych szkoleń czy też powierzysz wdrożenie jej nam.

Już na tym etapie zyskujesz:

Celem doradztwa w Sellify jest poznanie Twojej firmy i wskazanie kierunku oraz przekazanie Ci wiedzy, która pozwoli na znaczące podniesienie sprzedaży w Twoim sklepie na Allegro.

Audyt konta Allegro

Przeprowadzamy audyt Twojego konta, analizując ponad 100 czynników, mających wpływ na sprzedaż. Szczegółowy raport dostarczamy Ci drogą mailową oraz omawiamy w ramach warsztatów strategicznych.

Indywidualna strategia

Tworzymy strategię działań, które pozwolą podnieść Twoją sprzedaż i zminimalizować koszty. Nadajemy priorytety konkretnym zmianom, dzielimy na poszczególne etapy i określamy dla nich estymację godzinową. Tak przygotowaną strategię, specjalista omawia z Tobą podczas warsztatów strategicznych.

Wiedza

Na usługę doradczą składają się również trzykrotne warsztaty, następujące po każdym etapie realizacji usługi doradztwa. Podczas warsztatów omawiamy wyniki audytu konta, przygotowaną strategię oraz przekazujemy wiedzę i wskazówki, które pozwolą Ci wykorzystać je w praktyce.

Poznaj nasz proces

1# Bezpłatna konsultacja

Nie istnieje lepszy pierwszy krok, niż rozmowa, która pozwoli ocenić czy i jak jesteśmy w stanie pomóc Twojej firmie, dlatego w czasie Bezpłatnej Konsultacji, trwającej 15 minut, nasz ekspert poznaje Ciebie i Twoją działalność, jednocześnie pozwalając Ci poznać swoje kompetencje, odpowiadając na pytania i szukając wstępnych rozwiązań.

Gdy decydujesz się na korzystanie z naszych usług, pierwszym krokiem jest kontakt z Twoim opiekunem. Opiekun wyśle Ci maila powitalnego z kluczowymi informacjami oraz zadzwoni, aby ustalić szczegóły. Razem określicie zasady dalszej współpracy, aby zapewnić sprawną wymianę informacji i uniknąć niedomówień.

2# Nawiązanie współpracy

3# Przygotowanie indywidualnej strategii

Po omówienia z Tobą najistotniejszych elementów do zmiany, a także priorytetów w rozwoju sprzedaży, specjalista tworzy indywidualną strategię dla Twojego konta Allegro, która umożliwi Ci procesowo zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie. Strategia zawiera szczegółowe informacje o krokach do podjęcia oraz o czasie, który powinien zostać na nie przeznaczony

Twój opiekun kontaktuje się z Tobą raz w tygodniu, aby przedstawić raport z wykonanych działań i omówić bieżące wyniki sprzedaży.
Na tym etapie oceniamy skuteczność strategii, wprowadzamy niezbędne modyfikacje i dostosowujemy dalsze działania do Twoich potrzeb.

4# Warsztaty strategiczne

5# Kompleksowe wsparcie

W przypadku pytań lub wątpliwości, możesz skontaktować się z Team Leaderem swojego opiekuna w godzinach jego pracy. Team Leader weryfikuje realizację naszych procesów, ocenia pracę specjalistów i wprowadza modyfikacje, które usprawniają nasze działania..

Dodatkowo:

Poznaj historię sukcesu

#1

Kategoria: RTV i AGD

Usługa: Prowadzenie Allegro ADS

Sprzedawca działający w kategorii RTV i AGD. Na początku 2023 roku, klient zwrócił się do nas o pomoc z niskimi wydatkami w Allegro ADS, których nie był w stanie podnieść, m.in. przez i tak już zbyt niski Zwrot z inwestycji.

Ustalenie potrzeb

Potrzebą klienta było podniesienie przychodu generowanego przez ADS, zwiększeniem wydatków przy jednoczesnym podniesieniu zwrotu z inwestycji, co miało poskutkować poprawieniem pozycji ofert na listingu i zwiększeniem rentowności sklepu. Audyt konta Allegro, należącego do klienta, wskazał iż jest ono odpowiednio przygotowane do prowadzenia reklam w Allegro ADS, związku z tym uwagę skierowaliśmy na odpowiednie stworzenie struktury reklam oraz implementację skutecznej reklamy graficznej.

Zastosowane działania

Analiza asortymentu klienta, sprzedaży w kategorii oraz konkurencji, pozwoliła nam na odnalezienie elementów, w których mogliśmy rozpocząć proces zwiększania sprzedaży. Dostrzegliśmy m.in. niewykorzystany potencjał w postaci reklam graficznych. Skrupulatnie dobrane słowa kluczowe i odpowiednie hasła reklamowe, w połączeniu z codzienną optymalizacją, pozwoliły osiągnąć średni zwrot z inwestycji (mar-lip 2023), generowany przez reklamę graficzną, na poziomie 45,04zł. Sama reklama graficzna, zwiększyła przychody generowane przez Allegro ADS o średnio 28.950zł miesięcznie, stanowiąc 27% łącznych przychodów, pochodzących z reklam na Allegro.

Okres:
marzec-lipiec 2023

ROI:
45,04 zł

Przychód:
144 759 zł

Koszt:
3 214 zł

Źródło:
Reklama graficzna

Rozszerzone wyniki kampanii Allegro ADS prowadzonej przez Sellify, przedstawiające dane dotyczące zwrotu z inwestycji, wartości sprzedaży, zasięgu, sprzedaży wspieranej i zainteresowania w okresie od 2023-03-01 do 2023-07-31.

Razem z reklamą graficzną, stworzyliśmy dla klienta również odpowiednią strukturę reklam w Allegro ADS oraz na bieżąco ją optymalizowaliśmy. Działania te poskutkowały zwiększeniem przychodu klienta z ofert sponsorowanych (mar-lip 2023) do poziomu 376 231zł, przy średnim zwrocie z inwestycji na poziomie 20,13zł.

Okres:
marzec-lipiec 2023

ROI:
20,13 zł

Przychód:
376 231,94 zł

Koszt:
18 688,32 zł

Źródło:
Oferty Sponorowane

Wyniki kampanii Allegro ADS prowadzonej przez Sellify, prezentujące zwrot z inwestycji, wartość sprzedaży oraz wskaźniki kampanii, takie jak kliknięcia, koszt, CTR i sprzedaż w okresie od 2023-03-01 do 2023-07-31.

Podsumowanie

Odpowiednia analiza sytuacji klienta, stworzenie strategii i umiejętne prowadzenie reklam w Allegro ADS przyniosło skutek w postaci łącznego przychodu z reklam na poziomie 520 990,95zł w okresie marzec-lipiec 2023, przy jednoczesnym podniesieniu średniego zwrotu z inwestycji do 23,78zł. Został spełniony również cel poprawienia pozycji ofert na listingu, gdyż kluczowe oferty klienta uplasowały się w TOP 3 na górze strony swoich kategorii.