Kompleksowa obsługa konta
Odzież i dodatki

W 2 miesiące zwiększyliśmy sprzedaż czapek i kominów o 19 255% i podnieśliśmy ROAS o 70%.

Rodzinna marka odzieżowa, specjalizująca się w czapkach i kominach dla dzieci i dorosłych, zgłosiła się do nas z konkretnym celem: zwiększyć sprzedaż w krótkim, sezonowym oknie.

Do Sellify zgłosiła się właścicielka rodzinnej marki odzieżowej specjalizującej się w produkcji czapek i kominów dla dzieci i dorosłych. Produkty wyróżniały się wysoką jakością wykonania i polskim pochodzeniem, a sama marka miała już ugruntowaną pozycję w swojej niszy.

Ustalenie potrzeb

Główne wyzwanie w tym projekcie to sezonowość sprzedaży. Branża działa głównie w dwóch cyklach: zimowym i wiosennym, z czego każdy trwa około trzech miesięcy. Klientce zależało na tym, by jak najlepiej wykorzystać krótkie „okno sprzedażowe” i osiągnąć wyższą sprzedaż w porównaniu z rokiem poprzednim. Ważne było również zachowaniu rentowności kampanii Allegro ADS na poziomie 6-7 zł ROAS z każdej zainwestowanej złotówki.

Sytuacja na początku

Konto Allegro zawierało wiele ofert, jednak ich potencjał nie był w pełni wykorzystywany. Tytuły i opisy produktów były niejednolite pod względem struktury i stylu, co utrudniało ich widoczność i spójny odbiór przez klientów. Dodatkowo większość ofert nie posiadała spójnych grafik, a komunikacja nie akcentowała mocnych stron produktów, takich jak polska produkcja, wysoka jakość materiałów oraz estetyka wykonania.

Naszym pierwszym zadaniem było więc uporządkowanie tych elementów i nadanie ofercie marki wyraźnego kierunku. Takiego, który skutecznie przyciągnie klienta sezonowego oraz podkreśli unikalny charakter marki.

Tuż przed rozpoczęciem działań na koncie przychód z ofert sponsorowanych wynosił 561,55 zł za styczeń 2025, co pokazuje wykres poniżej. Szybko rozpoczęliśmy działania naprawcze.

Okres:
Styczeń 2025

ROAS:
15,77zł

Przychód:
561,55zł

Koszt:
35,60zł

Źródło:
Oferty sponsorowane

Zastosowane działania

Luty – przygotowanie fundamentów i podbijanie kosztów:

  • Stworzyliśmy nowy, jednolity szablon ofert, który można łatwo zastosować do różnych wariantów produktów.
  • Zoptymalizowaliśmy tytuły i opisy uwzględniając słowa kluczowe, ale nie rezygnując z unikalnego tonu marki.
  • Przygotowaliśmy zestaw uniwersalnych grafik produktowych, które podkreślały estetykę i styl produktów.
  • Wprowadziliśmy Gwarancję Najniższej Ceny jako jasny sygnał zaufania i transparentności wobec klientów.

Okres:
Luty 2025

ROAS:
4,00zł

Przychód:
13 986,18zł

Koszt:
3483,22zł

Źródło:
Reklama graficzna

Marzec – intensyfikacja kampanii ADS:

  • Od pierwszych dni marca rozpoczęliśmy dynamiczne działania reklamowe.
  • Kampanie Allegro ADS zostały przemyślanie zaplanowane i regularnie optymalizowane przez opiekuna tak, aby zwiększać budżet, nie tracąc z oczu zakładanej rentowności.
  • Stały kontakt z klientką pozwolił nam szybko reagować na zmiany i dopasowywać strategię do bieżących wyników sprzedażowych.

Okres:
Marzec 2025

ROAS:
6,80zł

Przychód:
108 689,60zł

Koszt:
15 995,16zł

Źródło:
Oferty sponsorowane

Podsumowanie

W tak sezonowej branży liczy się czas i właśnie dlatego od razu przystąpiliśmy do działania. Dzięki dobrze zaplanowanej optymalizacji oraz konsekwencji w prowadzeniu kampanii Allegro ADS udało się znacznie zwiększyć sprzedaż w porównaniu do tego samego miesiąca rok wcześniej. Co ważne, cały wzrost został osiągnięty przy utrzymaniu oczekiwanego poziomu zwrotu z inwestycji.

Efekty współpracy

  • Wzrost przychodu: znaczna poprawa względem analogicznego okresu poprzedniego roku
  • Stabilny ROAS: utrzymane na poziomie 6-7 zł
  • Efekty w mniej niż 30 dni – kluczowy miesiąc został maksymalnie wykorzystany
Wzrost przychodu (2 miesiące)
0
Wzrost ROAS (miesiąc)
0 %

Twoje wyniki to nasz cel

Każdy case zaczyna się od jednej rozmowy. Wypełnij formularz i sprawdź, jak możemy razem zwiększyć Twoją sprzedaż.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgoda marketingowa