fbpx

#7

Kategoria: Smartfony i Akcesoria

Usługa: Prowadzenie Allegro ADS

Zgłosił się do nas sprzedawca w kategorii smartfonów i telefonów komórkowych powystawowych, działający na Allegro. Głównym celem klienta było zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) oraz ogólny rozwój sprzedaży na jego koncie.

Ustalenie potrzeb

Klient był zadowolony ze swoich wyników, jednak jego ambicją było dalsze zwiększanie zwrotu z inwestycji w Allegro ADS. Współpracę rozpoczęliśmy z ogólnym celem zwiększenia rentowności w kampaniach ADS. Kluczowym aspektem było poprawienie wyników ROI w reklamach sponsorowanych oraz graficznych.

Zastosowane działania

W czerwcu osiągnęliśmy wynik 35 zł ROI w reklamach sponsorowanych i 65 zł ROI w reklamach graficznych. W lipcu działania skupiły się na rozwijaniu reklam sponsorowanych. Klientowi zależało na zamknięciu lipca z wynikiem 40 zł ROI w reklamach sponsorowanych. W związku z tym skoncentrowaliśmy się na pozycjonowaniu ofert z większą liczbą sztuk, co miało na celu stworzenie nowych ofert bestsellerowych, które generowały większy ruch na koncie.

Okres:
Lipiec 2024

ROI:
39,37 zł

Przychód:
453 854,07 zł

Koszt:
11 528,27 zł

Źródło:
Oferty Sponsorowane

Wyniki kampanii Allegro ADS prowadzonej przez Sellify, prezentujące dane dotyczące zwrotu z inwestycji, wartości sprzedaży oraz szczegółowe wskaźniki kampanii takie jak kliknięcia, koszt, CTR i sprzedaż dla klienta w Lipcu 2024r.

Okres:
Lipiec 2024

ROI:
55,87 zł

Przychód:
228 528,06 zł

Koszt:
4 090,34 zł

Źródło:
Reklama graficzna

Wyniki kampanii Allegro ADS prowadzonej przez Sellify, prezentujące dane dotyczące zwrotu z inwestycji, wartości sprzedaży oraz szczegółowe wskaźniki kampanii takie jak kliknięcia, koszt, CTR i sprzedaż dla klienta w Lipcu 2024r.

W sierpniu postanowiliśmy przełożyć większą część budżetu na reklamy graficzne, co miało na celu poprawę ROI w reklamach sponsorowanych, nie tracąc jednocześnie ilości sprzedanych sztuk. Strategia okazała się skuteczna – udało nam się zwiększyć zwrot z inwestycji przy jednoczesnym obniżeniu kosztów reklam sponsorowanych.

Okres:
Sierpień 2024

ROI:
47,15 zł

Przychód:
442 904,98 zł

Koszt:
9 393,96 zł

Źródło:
Oferty Sponorowane

Wyniki kampanii Allegro ADS prowadzonej przez Sellify, prezentujące dane dotyczące zwrotu z inwestycji, wartości sprzedaży oraz szczegółowe wskaźniki kampanii takie jak kliknięcia, koszt, CTR i sprzedaż dla klienta w Sierpniu 2024r.

Okres:
Sierpień 2024

ROI:
64,36 zł

Przychód:
349 579,10 zł

Koszt:
5 431,95 zł

Źródło:
Reklama graficzna

Podsumowanie

Zwiększenie ilości reklam graficznych oraz orzełożenie większej części budżetu na nie, wraz z rozwijaniem tych kampanii przyniosło wymierne efekty w postaci zwiększonego zwrotu z inwestycji oraz wzrostu sprzedaży o ponad 110 tysięcy złotych w skali miesiąca.

Wzrost przychodu (miesiąc)
0
Wzrost ROI
0 %

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy