#10

Kategoria: RTV i AGD

Usługa: Prowadzenie Allegro ADS

Pod koniec stycznia zgłosił się do nas sprzedawca z branży RTV, który od dłuższego czasu prowadził sprzedaż na Allegro. Mimo wcześniejszej współpracy z inną agencją, wyniki kampanii reklamowych były niezadowalające. Miesięczny obrót na koncie nie przekraczał granicy 12 000 zł, a ROAS utrzymywał się na poziomie 4,00 – 4,50 zł.

Ustalenie potrzeb

Głównym celem klienta było odblokowanie potencjału sprzedażowego konta i uzyskanie lepszej rentowności kampanii Allegro ADS. Podczas wstępnej analizy zauważyliśmy brak Allegro Smart, brak wyróżnień ofert oraz nieefektywną strukturę kampanii. Klient oczekiwał poprawy zarówno w wynikach sprzedaży, jak i w sposobie prowadzenia reklamy. Pracę nad kontem rozpoczęliśmy w lutym, w którym udało nam się zwiększyć ROAS do 4,81 zł oraz zwiększyć sprzedaż do ponad 14 000 zł. To było przygotowanie gruntu pod to, co przyszło już w kolejnym miesiącu (marcu 2025).

Okres:
Luty 2025

ROAS:
4,81 zł

Przychód:
14 353,60 zł

Koszt:
2983,96 zł

Źródło:
Oferty Sponorowane

cs 10 - 10 luty 2025

Podjęte działania

Zaprojektowaliśmy od nowa strukturę kampanii Allegro ADS: z pełną emisją sponsorowaną, intensywną optymalizacją i odpowiednim dopasowaniem do sezonowości. Wdrożyliśmy Allegro Smart, uruchomiliśmy wyróżnienia ofert i skupiliśmy się na najefektywniejszych produktach z oferty klienta. Przez pierwsze tygodnie optymalizacja była prowadzona codziennie, co pozwoliło szybko zidentyfikować najskuteczniejsze emisje.

Okres:
Marzec 2025

ROAS:
5,12 zł

Przychód:
23 465,20 zł

Koszt:
4584,09 zł

Źródło:
Oferty Sponorowane

Efekty

Dzięki optymalizacji kampanii, wprowadzeniu Smart i wyróżnień oraz stworzeniu nowej struktury reklam, klient osiągnął wzrost sprzedaży o 63% w dwa miesiące (od początku lutego do końca marca). ROAS wzrósł z poziomu około 4,50 do 5,12 zł, a koszt kampanii utrzymał się na rozsądnym poziomie. 

Obecnie klient powierzył nam większy budżet z pełnym zaufaniem, deklarując, że przy utrzymaniu satysfakcjonujących wyników nasz specjalista na swobodę w zarządzaniu wysokością budżetu reklamowego.

  • Wartość sprzedaży (2 miesiące): +19 000 zł
  • Wzrost ROAS: +15%

Okres:
Styczeń-Marzec 2025

Wartość sprzedaży od stycznia do marca:
+19 781,70 zł

Liczba sprzedanych sztuk:
+121%

Liczba transakcji:
+130%

Źródło:
Sprzedaż całościowa

cs wartość sprzedaży porównanie stycznia, lutego i marca 2025
Wzrost przychodu (2 miesiąc)
0
Wzrost ROAS
0 %

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy