NOWE!

Rozkręcić sprzedaż przy małym budżecie Allegro Ads? Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych

Wyniki mówią za siebie

Chcesz wiedzieć, jak naprawdę wygląda skuteczna sprzedaż na Allegro, Amazonie i innych marketplace’ach? Nasze case studies to historie prawdziwych sprzedawców, którym pomogliśmy zwiększyć widoczność, podnieść sprzedaż i wycisnąć maksimum z budżetu reklamowego. Zobacz, jak może wyglądać Twoja droga do sukcesu.

Te firmy zaufały Sellify i rosną na Allegro.

Karuzela logotypów
Prowadzenie Allegro Ads
Moda
17 kwietnia, 2025
W prowadzeniu Allegro Ads nie chodzi tylko o podbicie wyników “na chwilę”, ale o długofalowy rozwój konta i budowanie stabilnej sprzedaży. U tego klienta, dzięki testowaniu różnych strategii, podnieśliśmy ją o 135%. Sprawdź, jak!
Kompleksowa Obsługa Konta
Dziecko/Supermarket
14 kwietnia, 2025
W lutym klient wszedł na Allegro z tylko dwiema ofertami. My w marcu wzięliśmy jego konto pod skrzydła i po miesiącu sprzedaż wzrosła o 333%. Jak to możliwe? Sprawdź.
Obsługa konta Amazon
Dom i Ogród
11 kwietnia, 2025
Spektakularny przypadek z branży Dom i Ogród. ROAS wzrósł o 300%, a sprzedaż na Amazonie przekroczyła 670 tys. zł. Zobacz to case study Sellify.
Prowadzenie Allegro ADS
RTV i AGD
10 kwietnia, 2025
Branża RTV i AGD. Nowa struktura kampanii, optymalizacja i wdrożenie Allegro Smart przełożyły się na +130% sprzedaży w 2 miesiące i +15% ROAS. Sprawdź, jak to zrobiliśmy.

Historie sukcesu ustami naszych Klientów

Za wszystkimi imponującymi liczbami stoją historie prawdziwych ludzi, którzy postanowili nam zaufać, powierzyć sprzedaż na swoich kontach i się nie zawiedli.

W tych nagraniach usłyszysz autentyczne rozmowy ze sprzedawcami o wyzwaniach, o trudnościach, o momentach przełomu. Klienci swoimi słowami opowiadają, jak wspólna praca z Sellify zmieniła ich wyniki sprzedaży.

Obejrzyj i posłuchaj relacji sprzedawców, które mogą być inspiracją także dla Ciebie.

Prowadzenie Allegro ADS
Sprzedaż wielobranżowa
9 kwietnia, 2025
W ciągu 30 dni zwiększyliśmy przychód i poprawiliśmy ROAS wdrażając rozbudowaną strukturę kampanii Allegro ADS dla sklepu wielobranżowego.
Kompleksowa obsługa konta
Odzież i dodatki
7 kwietnia, 2025
Rodzinna marka odzieżowa, specjalizująca się w czapkach i kominach dla dzieci i dorosłych, zgłosiła się do nas z konkretnym celem: zwiększyć sprzedaż w krótkim, sezonowym oknie.
Prowadzenie Allegro ADS
Smartfony i Akcesoria
3 października, 2024
Klient z branży smartfonów, którego celem było zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym zwiększeniu zwrotu z inwestycji w Allegro ADS.
Prowadzenie Allegro ADS
Dziecko
2 października, 2024
Klient, któremu zależało na zbudowaniu silnej pozycji w kategorii z klockami. Sprzedawcy zależało głównie na poprawieniu widoczności ofert i zdobyciu wyższych pozycji na listingu przy optymalnym dla siebie zwrocie z inwestycji.
Kompleksowa Obsługa Konta
Supermarket
1 października, 2024
Sprzedawca w kategorii supermarket, specjalizujący się w kawie i osiągający obrót na poziomie 55 000 zł zwrócił się do nas o pomoc w celu zwiększenia obrotu oraz stabilizacji kosztów reklamowych na platformie Allegro.
Kompleksowa Obsługa Konta
Dom i Ogród
24 września, 2024
Klient we wrześniu przekazał swojemu opiekunowi informację, że posiada wysoką marżę na swoich produktach, a zwrot z inwestycji jest na tyle satysfakcjonujący, że chciałby podnieść budżet w celu zwiększenia sprzedaży na święta, nawet kosztem obniżenia ROI.
Prowadzenie Allegro ADS
Budownictwo i Akcesoria
23 września, 2024
Dystrybutor drzwi wewnętrznych, korzystał z usług agencji, jednakże nie spełniała ona założeń, które zostały przyjęte na początku współpracy, dlatego postanowił poszukać pomocy u nas. Otrzymaliśmy od klienta statystyki kampanii Allegro ADS, prowadzonych do tej pory, które jasno wskazywały na konieczność wprowadzenia natychmiastowych zmian.
Prowadzenie Allegro ADS
Supermarket
22 września, 2024
W maju 2023 roku zwrócił sie do nas właściciel sklepu na Allegro, działający w kategorii “Supermarket”. W swojej ofercie klient posiada przede wszystkim różnego rodzaju środki czyszczące. Sprzedawcy zależało głównie na poprawie zwrotu z inwestycji oraz zwiększeniu widoczności ofert w godzinach wieczornych.
Prowadzenie Allegro ADS
RTV i AGD
22 września, 2024
Potrzebą klienta było podniesienie przychodu generowanego przez Allegro ADS, zwiększeniem wydatków przy jednoczesnym podniesieniu zwrotu z inwestycji, co miało poskutkować poprawieniem pozycji ofert na listingu i zwiększeniem rentowności sklepu.